Doe je mee aan de Goudse Singelloop?


Verschijn goed voorbereid aan de start en neem deel aan de clinic van AV Gouda

Ter voorbereiding op de Goudse Singelloop op vrijdag 14 september 2018 organiseert AV Gouda vanaf vrijdagavond 22 juni 2018 10 gevarieerde trainingen. Al een aantal jaar is de belangstelling voor deze clinic groot en zijn deelnemers enthousiast over de progressie die ze boeken na de trainingen van de ervaren AV Gouda-looptrainer Henk van Zutphen. Over de specifieke trainingsdata in aanloop naar 14 september volgt later meer informatie.

Trainer

Henk van Zutphen besteedt in de training veel aandacht aan looptechniek en het vergroten van loopsnelheid. Hij geeft tips over een juiste loophouding en beantwoordt vragen over bijvoorbeeld het voorkomen van blessures. Alhoewel iedereen op zijn eigen niveau traint, is enige loopervaring handig. Neem gerust contact met ons op als je vragen hebt, in overleg met de trainer kijken we dan naar de mogelijkheden voor jouw deelname. 

Lokatie van de trainingen

De trainingen worden gegeven op de atletiekbaan van AV Gouda, Groenhovenpark 6 in Gouda. Soms maken we een uitstapje naar de geluidswal naast de baan ligt, dit biedt een aardige variatie op de vlakke ondergrond van de atletiekbaan. De vrijdagavondtrainingen starten om 19.30 uur en eindigen rond 21.00 uur. Na afloop van de training biedt AV Gouda de deelnemers een kop koffie of thee aan.

Aanmelding

Deelname aan de clinic inclusief inschrijving voor de Singelloop €60 ,- Er zijn 40 startbewijzen voor de deelnemers aan de clinic beschikbaar gesteld door de organisatie van de Goudse Singelloop. Schrijf je je uiterlijk 18 mei 2018 in en behoor je tot de eerste 40 aanmelders, dan hoef je je niet zelf meer in te schrijven. Daarna zijn er alleen nog plaatsen in de clinic en moet je zelf inschrijven voor de Singelloop.

Inschrijven voor de clinic kan door een email te sturen aan Cobi de Boer, cobi.deboer@avgouda.nl. Vermeld bij inschrijving: NAW gegevens + telefoonnummer + e-mailadres + geboortedatum + maat t shirt (beschikbaar zijn de maten XS tot XL) + de afstand die je wilt lopen (10, 7 of 3,5km)

Gerelateerde berichten